Firma CTL Solutions, posiadająca 8-letnie doświadczenie w branży logistycznej, oferuje na sprzedaż kontenery morskie. Firma ta działa na potrzeby różnych sektorów, takich jak np. rolnictwo, transport, handel międzynarodowy, składowanie, skupiając się na potrzebach klientów i zawsze starając się znaleźć odpowiednie rozwiązanie, dopasowane do wymogów projektu.
Przewóz czy składowanie materiałów sypkich to bardzo specyficzny i wymagający segment rynku. Firma CTL Solutions posiada bogate doświadczenie w zaopatrzeniu firm, które na co dzień przewożą np. zboże, nawozy czy płynne artykuły spożywcze. Na potrzeby przewozu zboża oraz pozostałych materiałów sypkich oferuje ona kontener morski typu bulk. Od zwykłego kontenera morskiego różni się on tym, że ma na dachu szczelne, otwierane włazy do załadunku towaru, dodatkowo do zsypu towaru w przedniej, dolnej części znajduje się właz zsypowy. Na standardowych wrotach kontenera znajduje się drabinka pozwalająca w bezpieczny sposób dostać się na dach. Tego typu kontenery występują w różnych wielkościach: od najmniejszego (20-stopowego) o pojemności 33 m3, po największe (40-stopowe), podwyższane kontenery o pojemności
76,2 m3. Dotychczas firma, jako CTL Solutions, miała okazję dostarczać te kontenery pod przewóz zboża z Ukrainy i Polski do krajów Europy Zachodniej.
Z kolei przewóz towarów płynnych odbywa się przy użyciu innego, bardziej specjalistycznego rodzaju kontenerów – są to tzw. tanki. Ten rodzaj pojemników służy do przewozu oraz przechowywania paliw płynnych, nawozów, ale także np. tłuszczów roślinnych. Kontenery typu tank są napełniane od góry, a rozładowywane za pomocą zaworu w dolnej jego części. Często mają izolację termiczną, a także ogrzewanie parą. Firma CTL Solutions wielokrotnie dostarczała tego typu kontenery do przewozu płynnych produktów spożywczych z Polski do krajów Europy Zachodniej. Wybór kontenerów morskich typu bulk lub tank do przewozu lub magazynowania towarów sypkich i płynnych wydaję się naturalny, gdyż gwarantuje bezpieczeństwo przewożonego towaru i elastyczność ze względu na wybór środka transportu – można użyć transportu drogowego, kolejowego czy morskiego, a nawet ich kombinacji podczas jednej trasy. Po dostawie kontener nie musi zostać od razu rozładowany, ale może służyć jako magazyn. W przypadku zainteresowania firma chętnie udzieli dalszych informacji.
KONTAKT:
Dawid Polehoński, tel.: +48 536 817 147